3-kołowy elektryczny wózek widłowy

Elektryczny wózek widłowy L2 może sprawnie podejmować i transportować ładunku do 2000 kg. W zależności od potrzeb klienta, L2 może zostać wyposażony w różne maszty, o różnych wysokościach podnoszenia. Dzięki wykorzystaniu technologii litowo-jonowej, wózek posiada bardzo małe wymiary oraz obszerną kabinę. W kabinie znajdują się specjalne wycięcia, które poprawiają widoczność końcówek wideł. Ponadto operator wózka dysponuje nowoczesnymi joy-stickam’i typu finger-tip oraz wyświetlaczem, gdzie znajdzie wszystkie niezbędne informację podczas pracy wózkiem. Aby zmaksymalizować wygodę i efektywność pracy, w wózku zamontowano maszt z płynnymi przejściami.

Technologia litowo-jonowa

Producent EP Equipment, w nowym 2-tonowym modelu, postanowił zastosować bezobsługową baterię litowo-jonową o pojemności 48V/ 360 Ah. Zastosowanie technologii litowo-jonowej niesie za sobą m.in. następujące korzyści:

• Czas ładowania wynosi zaledwie 2,5 h

• Czas pracy zostaje wydłużony do 8 h

• Krótkie doładowywania baterii nie są szkodliwe

• W przeciwieństwie do baterii kwasowo-ołowiowych, bateria litowo-jonowa jest bezobsługowa (m.in. nie trzeba dolewać i pilnować stanu wody)

• Wózek podczas ładowania, może stać w dowolnym miejscu - nie musi być w specjalnie wentylowanym pomieszczeniu.

System BMS

Każda bateria litowo-jonowa od producenta EP-Equipment, jest wyposażona w system BMS (Battery Management System), który pełni następujące funkcje:

• Eliminuje możliwość przeładowania lub całkowitego rozładowania baterii

• Chroni baterię przed niekontrolowanymi zmianami napięcia

• Zabezpiecza baterię przed ryzykiem przegrzania lub niskimi temperaturami

• Znacznie wydłuża żywotność baterii

Niezawodna konstrukcja 3-kołowego wózka widłowego L2

Model L2 nie tylko wyróżniają małe wymiary oraz nowoczesna bateria litowo-jonowa. Wózek został wyposażony w silnik napędowy AC  2x6,1 kW marki Schabmüller oraz skrzynię biegów ZF GP21. Za całą elektronikę odpowiadają niezwodne sterowniki ZAPI. Ponadto, na specjalne życzenie klienta wózek może zostać wyposażony w pełną kabinę.

Charakterystyka ogólna    
Producent EP
Model j.m. CPD20L2
Rodzaj zasilania Elektryczny
Typ operatora   Siedzący
Udźwig kg 2000
Środek ciężkości mm 500
Odległość od środka osi do czoła wideł mm 419
Rozstaw osi mm 1358
Waga    
Waga wózka (z baterią) kg 3460
Obciążenie osi z ładunkiem (koła napędowe / koła sterujące) kg 4916/544
Obciążenie osi bez ładunku (koła napędowe / koła sterujące) kg 1574/1886
Koła/rolki    
Rodzaj kół (napędowe/sterujące) Gumowe
Rozmiar kół napędowych (średnica x szerokość) mm 200X50-10
Rozmiar kół sterujących (średnica x szerokość) mm 15X4.5-8
Koła ilość kół napędowych napędowe/sterujące (x=napędowe) mm 2x/ 2
Rozstaw kół napędowych mm 936
Rozstaw kół sterujących mm 175
Wymiary    
Pochylenie masztu/karetki przód/tył mm 3/4
Wysokość, maszt złożony mm 2165
Wolny skok mm 1621
Wysokość podnoszenia mm 4800
Wysokość, maszt wysunięty mm 5315
Wysokość kabiny mm 2118
Wysokość siedzenia mm 1070
Wysokość sworznia haka mm 560
Całkowita długość mm 2915
Długość do czoła wideł  mm 1995
Całkowita szerokość mm 1150
Wymiary wideł mm 40x100x1070
Klasa karetki A
Szerokość karetki mm 1040
Prześwit (obciążony, pod masztem) mm 128
Szerokość alejki paleta 1000x1200 (szerokość) mm 3223
Szerokość alejki paleta 800x1200 (długość) mm 3359
Promień skrętu mm 1585
Osiągi    
Prędkość jazdy (z ładunkiem / bez ładunku) km/h 15/16
Prędkość podnoszenia (z ładunkiem / bez ładunku) m/s 0.35/0.43
Prędkość opuszczania (z ładunkiem / bez ładunku) m/s 0.45/0.37
Zdolność pokonywania wzniesień % 15/17
Hamulec Elektromagnetyczny
Napęd    
Moc silnika napędowego 60 min kW 6.1x2
Moc silnika podnoszenia przy 15% kW 11
Napięcie baterii / Pojemność baterii V/Ah 48/360
Waga baterii kg 250
Inne    
Rodzaj silnika napędowego AC
Poziom hałasu dB (A) 79

WOP00037EPL2-2000

16 innych produktów w tej samej kategorii:

Produkt dodany do porównania.