Ubijak stopowy RM80LC
Ubijak stopowy RM80LC wibracyjny służy do ubijania tłucznia, piasku i gleby wszelkiego rodzaju na ograniczonych obszarach. Najskuteczniejszy ubijak wibracyjny stosowany jest przy budowie fundamentów i sieci inżynieryjnych.
Indeks: WOP00033EFL181
Elektryczny wózek widłowy EFL181 wyróżnia przede wszystkim solidny udźwig (1800 kg), bateria litowo-jonowa oraz wewnętrzny prostownik, dzięki któremu wózek jest ładowany przy pomocy klasycznego gniazdka sieciowego. Niewielkie gabaryty oraz liczne udogodnienia sprawiają, że praca wózkiem jest wygodna i komfortowa.
Dostawa w ciągu 2-3 dni
Bezpłatna dostawa
dzwoń (+48) 694 001 735
12 miesięcy gwarancji
dzwoń (+48) 500 377 858
Certyfikat jakości UE
dzwoń (+48) 725 489 221
Elektryczny wózek widłowy EFL181, o udźwigu 1800 kg, został zaprojektowany z myślą o zastąpieniu dotychczas używanych wózków spalinowych. Wózek głównie znajdzie swoje zastosowanie w firmach, które potrzebują solidnego wózka do okazjonalnej pracy (elektryczny wózek do pracy w trybie wielozmianowym - model L1). Elementy które wyróżniają model EFL181 to małe gabaryty, najnowsza bateria oraz dotychczas niespotykany sposób ładowania.
W wózku EFL181 wykorzystano bezobsługową baterię litowo-jonową o pojemności 150 Ah. Czas ładowania wynosi zaledwie 3,5 h i pozwala na około 4 h ciągłej pracy. Wbudowany prostownik sprawia, że wózek ładuje się przy pomocy klasycznego gniazdka o napięciu 230 V (brak potrzeby montażu specjalnego stanowiska do ładowania). System BMS, który stale zarządza i monitoruje stan baterii, zapewnia znacznie dłuższą żywotność akumulatora.
Dzięki kompaktowemu rozmiarowi baterii, całkowita długość wózka wynosi zaledwie 2 m. Jednocześnie operator dysponuje dużą przestrzenią. Zastosowanie wyjątkowo dużych kół sprawia, że model EFL181 z łatwością pokona drobne przeszkody i jest przystosowany zarówno do pracy wewnątrz, jaki i na zewnątrz budynków.
- udźwig 1800 kg
- bateria litowo-jonowa
- system monitorujący parametry i zarządzający baterią – BMS
- ładowanie przy użyciu klasycznego gniazdka o napięciu 230 V
- niewielkie gabaryty
- duże koła zapewniające komfort pracy
- możliwość montażu pełnej kabiny
Charakterystyka ogólna | ||
Producent | EP | |
Model | j.m. | EFL181 |
Rodzaj zasilania | Elektryczny | |
Typ operatora | Siedzący | |
Udźwig | kg | 1800 |
Środek ciężkości | mm | 500 |
Odległość od środka osi do czoła wideł | mm | 405 |
Rozstaw osi | mm | 1260 |
Waga | ||
Waga wózka (z baterią) | kg | 3030 |
Obciążenie osi z ładunkiem (koła napędowe / koła sterujące) | kg | 4259/435 |
Obciążenie osi bez ładunku (koła napędowe / koła sterujące) | kg | 1300/1730 |
Koła/rolki | ||
Rodzaj kół (napędowe/sterujące) | Gumowe | |
Rozmiar kół napędowych (średnica x szerokość) | mm | 6.5-10 |
Rozmiar kół sterujących (średnica x szerokość) | mm | 5.00-8 |
Koła ilość kół napędowch napędowe/sterujące (x=napędowe) | mm | 2x/ 2 |
Rozstaw kół napędowych | mm | 905 |
Rozstaw kół sterujących | mm | 920 |
Wymiary | ||
Pochylenie masztu/karetki przód/tył | mm | 3/5 |
Wysokość, maszt złożony | mm | 2150 |
Wolny skok | mm | 1656 |
Wysokość podnoszenia | mm | 4800 |
Wysokość, maszt wysunięty | mm | 5284 |
Wysokość kabiny | mm | 2080 |
Wysokość siedzenia | mm | 1060 |
Wysokość sworznia haka | mm | 370 |
Całkowita długość | mm | 2935 |
Długość do czoła wideł | mm | 2015 |
Całkowita szerokość | mm | 1080 |
Wymiary wideł | mm | 40x100x1200 |
Klasa karetki | A | |
Szerokość karetki | mm | 1040 |
Prześwit (obciązony, pod masztem) | mm | 115 |
Szerokość alejki paleta 1000x1200 (szerkość) | mm | 3525 |
Szerokość alejki paleta 800x1200 (długość) | mm | 3725 |
Promień skrętu | mm | 1920 |
Osiągi | ||
Prędkość jazdy (z ładunkiem / bez ładunku) | km/h | 8.5/9 |
Prędkość podnoszenia (z ładunkiem / bez ładunku) | m/s | 0.25/0.3 |
Prędkość opuszczania (z ładunkiem / bez ładunku) | m/s | 0.43/0.45 |
Zdolność pokonywania wzniesień | % | 10.5/15 |
Hamulec | Mechaniczny | |
Napęd | ||
Moc silnika napędowego 60 min | kW | 6 |
Moc silnika podnoszenia przy 15% | kW | 7,5 |
Waga baterii | kg | 115 |
Pojemność baterii | V/Ah | 48V / 160Ah |
Inne | ||
Rodzaj silnika napędowego | AC | |
Poziom hałasu | 75 |